Polityka prywatności

Celem niniejszej Polityki Prywatności jest wyjaśnienie zasad oraz praw związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez ID Advisory sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754, Poznań, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000870862, NIP: 7831827556, REGON: 387583125.

Administrator danych
Administratorem danych osobowych jest ID Adivisory sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Szyperska 14, 61-754, Poznań, zarejestrowaną w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000870862, NIP: 7831827556, REGON: 387583125 (dalej „Administrator”).

Informacje kontaktowe
Kontakt z Administratorem jest możliwy drogą korespondencyjną pod ww. adresem siedziby lub poprzez kontakt pocztą elektroniczną na adres: biuro@idadvisory.pl

Dane w Google Analytics
Ruch na stronach Administratora monitorowany jest przez system analityczny Google Analytics, którego celem jest gromadzenie informacji o sposobie korzystania ze stron i ich popularności. Informacje te (np. używana przeglądarka lub adres IP) nie będą nigdy udostępniane przez Administratora na rzecz podmiotów trzecich, z wyjątkiem dostawcy usług Google Analytics, tj. Google Inc.
Dane te stanowią informację dotyczącą urządzenia, a nie konkretnej osoby, a Administrator nie będzie podejmował żadnych czynności zmierzających do identyfikacji tej osoby.

Zakres, okres i cele przetwarzania danych osobowych

Przetwarzanie danych w związku z relacjami biznesowymi i kontaktem
Administrator przetwarza dane klientów i kontrahentów oraz ich pracowników/współpracowników oraz innych osób, jakie zostały mu przekazane w ramach realizacji umów lub w wyniku nawiązania kontaktu z za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej czy formularza kontaktowego dostępnego na stronie: …

Zakres przetwarzanych danych obejmuje w szczególności: dane identyfikacyjne (imię i nazwisko), dane teleadresowe (telefon, adres e-mail), dane dotyczące firmy, stanowiska, inne dane przekazane przez Państwa.

Przekazanie ww. danych jest dobrowolne, ale może okazać się niezbędne, np. w celu zawarcia umowy.

Administrator przetwarza dane osobowe w następujących celach:

  • nawiązania współpracy;
  • zawarcia i wykonywania umowy;
  • udzielenia odpowiedzi na wszelkie skierowane zapytania lub wnioski, w tym złożone poprzez formularz kontaktowy;
  • wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (np. podatkowych, księgowych, dot. rozpatrywania reklamacji);
  • prowadzenia ewidencji i archiwizacji dokumentów.

Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:

  • niezbędność do wykonania umowy lub podjęcia działań przed jej zawarciem na Państwa żądanie jako osoby, której dane dotyczą;
  • realizacja obowiązków prawnych ciążących na Administratorze;
  • prawnie uzasadniony interes w postaci kontaktu, w tym prowadzenia korespondencji.

Dane zebrane w celach zawarcia i wykonania umowy będą przetwarzane przez okres jej trwania, a po tym czasie przechowywane do momentu upływu okresu przedawnienia roszczeń (w celu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów albo zabezpieczenia lub dochodzenia roszczeń lub ochrony przed nimi). Dane te mogą być przechowywane dłużej, jeżeli obowiązek taki wynika z przepisów prawa (np. dotyczące archiwizacji, podatkowe, rachunkowe).

Państwa dane udostępnione w ramach kontaktu z Administratorem, będą przetwarzane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi i ew. prowadzenia korespondencji, a następnie do chwili upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, nie dłużej jednak, niż 6 lat.

Odbiorcy danych osobowych
Bez Państwa zgody dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom trzecim, za wyjątkiem okoliczności, w których przekazanie następuje uprawnionym podmiotom (m.in. organy ścigania czy wymiaru sprawiedliwości) – na skutek prawnie uzasadnionego żądania lub podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora.

Przesyłanie danych poza Wspólnotą Europejską
Dane osobowe nie są przekazywane do państw trzecich (tj do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego). Narzędzie Google Analytics nie udostępnia danych umożliwiających identyfikację osoby. Szczegóły polityki prywatności Google Analytics dostępne są pod adresem: http://www.google.com/analytics/learn/privacy.html

Prawa osoby, której dane dotyczą
W każdym przypadku mają Państwo prawo do:

  1. dostępu do swoich danych (w tym np. otrzymania informacji, które dane są przetwarzane);
  2. żądania sprostowania i ograniczenia przetwarzania danych (np. jeśli są nieprawidłowe);
  3. żądania usunięcia swoich danych (np. w przypadku, gdy były one przetwarzane niezgodnie z prawem);
  4. przenoszenia danych, które dostarczyli Państwo Administratorowi, i które są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, a przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody lub na podstawie umowy (przenoszenie np. do innego administratora);
  5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, w tym w szczególności wobec przetwarzania na potrzeby marketingu;
  6. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych (dane kontaktowe: dostępne na stronie: https://uodo.gov.pl/) w przypadku, gdy Państwa zdaniem przetwarzanie danych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.

Bezpieczeństwo
W celu zapewnienia bezpieczeństwa Administrator:

  • kontroluje metody gromadzenia, przechowywania i przetwarzania informacji;
  • stosuje fizyczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa, aby przetwarzanie danych spełniało wymogi przewidziane przepisami o ochronie danych osobowych i by chroniło prawa osób, których dane przetwarza, w tym zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem przepisów prawa, zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem,
  • udziela dostępu do danych osobowych jedynie tym osobom, którzy muszą mieć do nich dostęp, w celu realizacji powierzonych im obowiązków i jedynie w takim zakresie, w jakim są im niezbędne do realizacji tych zadań. Osoby te są zobowiązane do zachowania ścisłej poufności, a w przypadku niewypełnienia tych zobowiązań mogą ponieść konsekwencje, łącznie z zakończeniem współpracy.

Oświadczenie dotyczące Polityki prywatności
Administrator zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany Polityki Prywatności w każdym czasie, jeśli będzie to niezbędne w wyniku wprowadzenia modyfikacji w polityce lub zarządzaniu spółki, prawie bądź jurysdykcji. Zmiany będą obowiązywać od dnia opublikowania ich na stronie wraz ze wskazaniem daty ich wprowadzenia.